Günün Fırsatı

Sağlık Personelinin Şikayet Hattı ve İnternet Sitesi Var

Bu haber SaglikPersonelininSesi.Com tarafından 30 Nisan 2012, Pazartesi 00:06:06 eklenmiş ve 46751 defa okunmuştur.
Sağlık Bakanı Recep Akdağ, sağlık çalışanlarına yönelik şiddetle ilgili anında başvurabilecekleri bir telefon hattı ve internet sitesi oluşturduklarını kaydetti.


Bekar Kamu Çalışanlarına Müjde!

Sağlık Bakanı Recep Akdağ, sağlık çalışanlarına yönelik şiddetle ilgili anında başvurabilecekleri bir telefon hattı ve internet sitesi oluşturduklarını kaydetti.

 

Bakan Akdağ, Kütahya temasları sırasında yaptığı açıklamada, "Sağlık çalışanlarına yönelik şiddetle ilgili anında başvurulabilecek telefon hattı ve internet sitesi oluşturduk. Bunları önümüzdeki hafta kamuoyuna duyuracağız. Diyelim ki sağlık çalışanı böyle bir olay yaşadı. Hemen internette o formu doldurarak şikayette bulunabilecek. Telefonla da ilgili şikayetini gerçekleştirebilecek. Buna benzer bütün olayları kayıt altına alacağız. Bir sağlık personeline fiili bir şiddet uygulanmışsa o çalışanımızın

 

hakkını bizzat Bakanlığımızın atadığı avukat arayacak. Mağdur gidip avukat tutmayacak veya para vermeyecek. Kim bir sağlık çalışanımıza el uzatırsa bu ülkenin Bakanlığını, Başbakanlığını, Bakanlar Kurulu'nu karşısında görecek. Bu ülke insanı ile sağlık çalışanları arasında husumet yoktur. Bu hizmetleri yaptığımızda sadece bize dua etmiyorlar, sağlık personeli çalışanlarına da dua ediyor vatandaşlarımız" diye konuştu.

 

Akdağ, bir sağlık çalışanına sözlü müdahale dahi olsa anında savcılığa bildirileceğini sözlerine ekledi.

ETİKETLER : şiddet şikayet hattı şiddet internet sitesi sağlık personeli şikayet hattı
Yorumlar
Adınız :
E-Mail :
Başlık :
Yorumunuz :
Güvenlik :
Değiştir  
BURSA ÖZEL ANADOLU HASTANESİNDE YOĞUN BAKIMDAN ŞİKAYET
MAKSUDE COŞKUN 2014-08-10 01:52:20
07 08 2014 TARİHİNDE GEMLİK DEVLET HASTANESİNDEN 88 YAŞINDAKİ ANNEANNEM (71 YAŞINDA KALP AMELİYATI OLMUŞTU) KALP YETMEZLİĞİ İÇİN BURSA ÖZEL ANADOLU HASTANESİNE YOĞUN BAKIMA SEVK EDİLDİ.YOĞUN BAKIMDA SABAH VE AKŞAM ZİYARETLERİNİ ETTİK GAYET GÜZEL HERŞEY YOLUNDA TEDAVİSİ GİDİYORDU.ORADA YATAN TÜM HASTALARDAN İYİ DURUMDAYDI 87 YAŞINDA OLMASINA RAĞMEN HER İŞİNİ KENDİ YAPAN AKLI BAŞINDA BİR HASTADIR.2 GÜN YOĞUN BAKIMDA KALDI .09/08/2014 SABAH TELEFON AÇTIK HASTAMIZI DİĞER YOĞUN BAKIMA ALCAKLARINI(HAFİF)SÖYLEDİLER.GİTTİĞİMZDE HASTAMIZ DİĞER YOĞUN BAKIMA ALINMIŞ FAKAT AKŞAM ZİYARET ETTİĞİMZDE GÖRDÜĞÜMÜZ HASTADAN GÖRÜNTÜ YÖNÜNDEN HİÇ ESER YOKTU.ÖNCE HASTAMIZI DİNLEDİM BÜYÜK TUVALETİ GELDİĞİ İÇİN AYAĞA KALKMAK İSTEDİĞİNİ DAHA SONRA ORADA GÖREVLİ 4 KİŞİ TARAFINDAN YATAĞA YATIRILIP ELLERİNDEN KOLLARINDAN BAĞLADIKLARINI AĞZINA İLAÇ VERDİKLERİNİ OMUZLARINA BASTIRDIKLARINI SÖYLEDİ.DAHA ÇIKIP DOKTORU DİNLEDİM DOKTORDA BANA HASTAMIZIN GEREKLİ TEDAVİYİ RED ETTİĞİNİ İSTEMEDİĞİNİ YATAKTAN KALKIP DOLAŞTIĞINI VE HASTAMIZIN ALZARMIER HASTASI OLDUĞUNU SÖYLEDİ.OYSAKİ HASTAMIZIN BÖYLE BİR HASTALIĞI YOK AYRICA HASTANEYE ŞİKAYETTE BULUNUP KAMERA KAYITLARINI İZLEDİK .KAMERA KAYITLARI GÖRÜNTÜNÜN KARANLIK OLDUĞU VE HASTAMIZIN SADECE AYAĞA KALKTIĞI DOKTORUN DEMESİNE GÖRE GEZİNDİĞ FELAN YOK .O KAMERA KAYITLARI ACABA NEDEN KARANLIK GÖSTERİLDİ.AYRICA DÜN AKŞAM ZİYARET ETTİĞİMİZDE EBİLEKLERİNDE HİÇBİR MORLUK YOKTU ŞİMDİ İSE BAĞLANDI İÇİN MOSMOR OLDUĞU APAÇIK MEYDANDA BUNLAR NASIL OLUYORDA AKLI BAŞINDA VE ORADAKİ HASTALARDAN DURUMU EN İYİ OLAN HASTAYA BU ŞEKİLDE DAVRANIYOR.MADEM UYUTACAKSIN VUR BİR İĞNE HASTANI UYUT ÖYLE DELİ MUAMELSİ YAPIP KİMSENİN ELLERİNİ BAĞLAYAMZSIN ZATEN O İNSANIN YOĞUN BAKIMDA YATTIĞI İÇİN PSİKOLİJİK ETKİLENİYORLAR BİRDE BU HAREKETİ NASIL YAPIYORLAR VE AYRICA BU DOKTOR 2 GÜNDÜR İYİ DEDİĞİ HASTAYI NASIL OLUYORDA 3. GÜN ALZERMIR TEŞHİSİ KOYUYOR VE BU TEŞHİSİ KOYMA YI ONA KİM VERİYOR.BU DURUMDAN ŞİKAYETÇİYİZ GEREĞİNİ YAPILAMASINI ARZ EDERİZ TEŞEKKÜR EDEİRM
hastaya şiddet
ömer 2013-01-21 11:31:20
ben saglık ocagına muaneye gidiyorum başka ögerenciler geliyor
muayene edilmedim.
mehmet şeker 2013-01-18 16:06:34
bugün 18-01-2013 saat 15 00 sularında devlet hastanesi acilinde muayene olmak için dr.elif HAKİ hanım ın yanına giddim.grib ve nezle olduğumu söyleyerek mümkünse vitamin takviyeli serum yapabilirmisiniz diye ricada bulundum.elif hanım da bana antibiyotik yazmak istemesi üzerine kendisine antibiyotik kullanmak istemediğimi farklı ilaç yazmasını istedim.fakat elif hanım ısrarla bana antibiyotik yazmak istedi ve ben sizin istediğinize göre ilaç yazamam serumda yapamam ben hastaneyi zarara uğratamam siz dışarıdan serum ve vitamin alırsanız öyle yaparım diyerek beni muayene etmedi.tekrar ricada bulundum çok hastayım daha öncede serum yapıldı iyi olmuştum dediğim halde beni yine muayene etmeyerek serum yapmak istemedi.BİR dr nin hastahane çıkarlarından önce hastanın sağlını ön planda tutması gerek olduğunu düşünüyorum.
önce hastayı korumaya alsınlar lütfen.
serap 2013-01-16 11:37:00
14.01.2013 gece saat 22.00'de 16.02.2011 doğumlu doğuştan kalbi delik ve astım başlangıcı hastalığı olan oğlum Yasin Efe Sağlamdemir rahatsızlandığı için Zeynep Kamil Çocuk Acil hastanesine girişimizi yaptık. Saat 23.30 civarı muayene için sıra bize geldiğinde artık çocuğumun dili dudakları ve ağzının içi morarmıştı. Ayrıca ateşi 38,7 idi. Bayan doktor muayene etti ve acil nefes açıcı iğne vurulmasını ardından 3 tur hava verilmesini söyledi fakat bir sorun vardı. acilde hava için kullanılan maske yoktu. Bana gidip nöbetçi eczaneden maske almamı söylediler tabi hemen gittim ve maske aramaya başladım. 3 tane nöbetçi eczane vardı ve üçünde de yoktu maske. Kadıköy civarındaki bütün nöbetçi eczaneleri aradım saat 01.30 oldu ve maske bulamadım Ümraniye Eda Eczanesi 'nde maske olduğunu öğrendim fakat bize uzak bir yerdeydi gidip gelmemiz 1 saati bulacaktı. Doktorlarla ve hemşirelerle konuştum madem tedavi yapamıyorsunuz sevk verin başka yere gidelim dedim sevk vermediler. Yetkili biri ile görüşmek istediğimi söylediğime birini uykusundan kaldırıp çağırdılar. İsimlerini bilemiyorum çünkü hiç birinde yaka kartı yoktu ve ismini sorduğumda hiç biri söylemedi. Neyse yetkili denilen kişi geldi o da orada hemşire daha önce defalarca gördüğüm biri. Bana buyurun sorun nedir dedi. Bende çocuğuma acil hava verilmesi gerektiğini baştan anlattım ve çocuğu kucağımda görüyordu. Tek söylediği maske yok. Herkesin ağzında aynı laf maske yok. Delirmek üzereydim Doktor ve hemşirelere ben şimdi çocuğumu alıp başka hastaneye gidiyorum eğer bu çocuğa bir şey olursa hepinizi mahkemelerde süründürürüm dedim ve o sinirle ağzımdan başka şeylerde çıktı (Allah Belanızı versin gibi). Çocuğumu ve eşyalarımızı topladık çıktık arkamızdan bir güvenlik görevlisi koştu geldi gelin maske bulduk dediler. Arabanın içinde oturup yarım saat ağladım çocuğumu babası ve teyzesi alıp götürdüler kan alma odasını bize vermişler orada oğlumun havası verildi. Tabi bu arada saat 2 oldu. Gece saat 03.00 de 3 tur havası bitince muayene olacaktı ve artık bu hastaneden gidip bir daha asla gelmeyecektim. Doktor hanımın odasına gittik kapıda numaralı hastalar vardı onların bitmesini bekledik ve doktora gelebilir miyiz diye sorduk. Devir yaptığını beklememizi söyledi. Bekledik tam 30 dk kapıda bizi almasını bekledik. Biz beklerken hastalar girdi çıktı muayene oldu. Ben artık dayanamadım ve bizi ne zaman muayene edeceksiniz diye sordum. Doktor hanımdan siz önce üslubunuzu düzeltin diye uyarı aldım. Gittim bize verdikleri kan alma odasında bekledim. Sırf küçük hasta bebekler var diye tatsızlık çıkmaması için elimden geleni yaptım. Ama sabrımı gecenin o saatlerine kadar yaptıkları ile aşırı şekilde zorladılar. Kız kardeşim gitti konuştu doktor muayene için bizi çağırdı erkek genç bir doktor. Belliydi uykusundan uyandırılmıştı aşırı sinirliydi. Çocuğumu muayene etmek için sırtını açtı ve dinlemeye başlarken kız kardeşime dönüp "az önce doktor hanımla kavga eden bağıran siz miydiniz" dedi. Kardeşim uykusuzluk ve bunca tatsızlığın vermiş olduğu yorgunlukla "anlamadım pardon bana mı dediniz" dedi. Doktor "neyi anlamadınız siz değil miydiniz bağıran" dedi. Kız kardeşim Sevil Bozkurt "hayır ben konuşmadım ablam konuştu fakat bağırmadı hatta doktor hanım tersledi o da sustu odaya gitti dedi". Doktor "Hayır ben duydum kavga ettiniz" dedi. Kız kardeşim "siz ne yapmaya çalışıyorsunuz çocuğu muayene eder misiniz" dedi. Doktor bey de "ben size haddinizi bildiriyorum" dedi. O andan sonra çocuğumu içeri girip almaya çalıştım doktor çekti kendine doğru oğlum ağlamaya başladı ben ''bırak benim çocuğumun gözü önünde tartışamazsınız'' dedim. Tekrar çekti çocuğu bende ''sen sakın benim çocuğuma dokunma'' dedim ve ağlayan oğlumu aldım. Kız kardeşimle bir süre tartıştılar eşim dışarıdan olayı gördü geldi doktorla oda tartıştı. Etrafımızı güvenlik görevlileri sardı hepsi haklısınız diye bizi yatıştırmaya çalıştılar ben gidelim çocuklar var diye yakınlarımı çıkarmaya çalıştım fakat artık o kadar dolmuştuk ki bu yapılan haksızlıklara daha fazla dayanamadılar. Doktor güvenlik görevlisine kız kardeşimi dışarı çıkarmalarını söyledi." Tutanak tutun bana hakaret etti şahitsiniz" dedi. Hastane polisi geldi. Durumu anlattık gidin karakola şikayet edin dedi. Gittik şikayetimizi ettik. Elimden geldiği kadar şikayet edeceğim. Her şey olur olabilir her şeyi kaldırabilirim ama benim hasta çocuğum bu kadar mağdur edilmemeliydi. Doktorlar sanki oraya zorla oturtulmuş gibiler. O kadar sert ve kabalar ki size anlatamam bunu. Ayrıca acil doktoru diye oraya oturulan doktor denilen kişi nasıl bize haddimizi bildirebilir kendisi ile bir sorunumuz yokken hemde. Okuyun ve anlayın lütfen artık. Biz böyle bir ülkede yaşıyoruz. Hastaların mağdur edildiği doktorların had bildirdiği. Hiç bir çalışanın ismini bilmiyorum ama 2 saatte bir nöbet değiştiriyorlar herhalde kayıtları tutulmuştur. Açıklama bekliyorum!! Nasıl olabilir tüm bunlar. Acil de nasıl maske olmaz ve nasıl olmayan maske saatler sonra ortaya çıkar. Bu yazdıklarım aklımda kalanlar sadece. İnsan yerine koyulmak için paramız mı olması gerekiyor özel hastaneye mi gitmemiz gerekiyor. Hadi ben gittim maske aradım imkanım vardı. Ya imkanı olmayanlar onlar ne yapacaklar yazık değil mi?
SİTE
DEMET DENİZ 2013-01-15 20:41:04
http://www.hurremyagi.net/kadin/ ALLAH RIZASI İÇİN BU SİTEYİ ARAŞTIRIN.RESİMLERE BAKIN.AYIPTIR YAA. KANDIRMACADIR. BU KADAR İDDİALI YAZILAR YASAK DEĞİL Mİ??
acil!!!
mustafa 2013-01-15 10:37:50
21772071074 TC. NOLU ELİF İNCE ADANA YENİ NUMUNE HASTANESİ nde 2 hafta dan beri yatış verildi 4.kat beyin cerrahi 19.nolu odada .bel fıtıgı ameliyatı geçirmesi gerekiyor ve doktorlar sürekli ileri tarihe atıyorlar ve ellerinde platin olmadıklarını söylüyorlar annem 2 haftadır acı içinde kıvranıyor .lütfen geregini ilgilerinize arz ederiz ...
hastane şikayeti
hakan demir 2013-01-15 01:04:36
merhabalar ben İstanbul Ümraniye'deki özel atlas hastanesinde çalışanlar personellerden birisiyim, hastaneyle alakalı bütün çalışanların çok sıkıntısı var , kimse şikayet etmeye cesaret edemiyor.çalışan personeller genelde geçim sıkıntısı olan aileler olduğu için hak talep edemiyorlar.hak talep ettiklerinde göz dağı verip işten kovulmakla tehdit ediliyorlar.çalışanlara görevi dahilinde olmayan işler yaptırılıyor. personel yetersiz olduğu için 3 kişinin yapacağı işi tek kişi yapıyor,hiç bir sosyal hakkımızı alamıyoruz,mesailerimizi alamıyoruz,resmi tatiller de mesai vermiyorlar birkaç senedir mesailer verilmiyor.ve çoğu arkadaşımız yoğunluğa dayanamadıkları ve 24 saat çalışıp ta haklarını alamadığı için kendileri istifa etmek zorunda kaldı, hastane yönetimi çalışan personele tazminat vermemek için kendileri istifa edene kadar uğraşıyor ve tempolu şekilde çalıştırıyorlar.işin özü haklarımızı biliyoruz ama haklarımızı en doğal şekilde talep ettiğimizde çalışırsanız bu şartlarda çalışın çalışmazsanız istifanızı verin diyorlar. saygılarımı sunar gereğinin yapılmasını arz ederim.
maaşımı alamadım
LEYLA SAYIN 2013-01-11 13:32:38
BEN 9 GÜN ÖZEL ŞAFAK HASTANESİNDE İŞKUR ARACILIĞIYLA ÇALIŞTIM BANA İMZAYA GEREK YOK İMZA FÖYÜ GELMEDİ DİYE İMZA ATTIRMADILAR OYALADILAR.İŞKUR BAYRAMPAŞA İSE İMZAM YOK DİYE ÇALIŞTIĞIM PARAYI YATIRMIYOR.
siirt devlet hastanesi adaletsız idaresi
aslı doğan 2012-12-14 18:49:03
siirt devlet hastanesınde sağlık sen li olmadıkça hiç bir hakkınız verılmıyor..ne okulunuza nede iş tecrübelerinize bakılmıyor..eskı çalışan olmanıza ve yüksek lisan mevunu oldugum halde benım olan hakkım sağlık senlı olmadıgım için başkasına verıldı..bu nasıl adalet ....allah rizası için bırazda magdurlara yardım edın fırsat vermeyın bunlara...allah rızası için
taşerona haksızlık
ayşe fatma 2012-12-13 19:34:37
Elazığ Harput Devlet Hastanesinde... 657 li personelin mesai saati 08:00 / 16:30 arası taşeron işçilerinin ise 07:45 / 17:15 . hasta olmadığı vakitlerde boş boş fazla mesai yapıyoruz sizce bu adil mi soruyoruz size??